تقدیر ازکارکنان و رابطین روابط عمومی شرکت توزیع برق
تقدیر ازکارکنان و رابطین روابط عمومی شرکت توزیع برق
به مناسبت فرارسیدن ۲۷ اردیبهشت سالروز بزرگداشت ارتباطات و روابط عمومی و با حضور سرپرست شرکت توزیع برق، معاونین و مدیران شرکت از پرسنل روابط عمومی شرکت توزیع برق استان لرستان تقدیر بعمل آمد.
بنا به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق لرستان: سرپرست شرکت توزیع نیروی برق استان استان ضمن تبریک روز روابط عمومی به کلیه همکاران و اصحاب محترم رسانه اظهار داشتند: امروزه روابط عمومی هر سازمان و شرکت باید بصورت ۲۴ ساعته فعالیت داشته باشد و در تمامی شبانه روز پاسخگو باشد زیرا باید اخبار، اتفاقات در سریع ترین زمان و بموقع اطلاع رسانی گردد.
مهندس امیری افزود: تلاش های دفتر روابط عمومی منجر به انعکاس مناسب فعالیت های انجام گرفته در این شرکت شده و روابط عمومی در موفقیت هایی که شرکت در طی سال های اخیر کسب نموده نقش مهمی را داشته است.
وی با اشاره به اینکه یکی از مهم ترین مسائل پیشرو در شرکت، عبور موفق از پیک بار تابستان 1401 میباشد، اظهار داشتند: خوشبختانه دفتر روابط عمومی در این زمینه اقدامات مناسبی را با همکاری دیگر واحدهای سازمان انجام داده است ، اما باید سعی شود حداکثر اطلاع رسانی جهت رعایت الگوی مصرف توسط شهروندان و همچنین راهکارهای مدیریت مصرف انجام پذیرد تا مشترکین در این خصوص اغنا شوند و تابستان را با کمترین خاموشی سپری کنیم.
مهندس امیری با تقدیر از آقای دولتشا مدیر دفتر روابط عمومی ،افزود خوشبختانه در پرسنل کنونی دفتر روابط عمومی هماهنگی و همدلی خوبی وجود دارد و همچنین این ارتباط با شهرستانها و رابطین روابط عمومی مدیریت های توزیع وجود دارد که خوشبختانه این امر منجر شده روابط عمومی متحد و موفقی در شرکت ایجاد گردد که نشان دهنده وجود صمیمیت و هماهنگی خوب بین مدیر این مجموعه و کارکنان آن میباشد.
در ادامه این مراسم ارتباط تصویری با آقای دکتر ابوذر صالحی مدیرکل دفتر روابط عمومی و امور بین الملل شرکت توانیر برقرار شد که ایشان اظهار داشتند: ارتباطات در عصر کنونی که موجب ارتقاء سطح روابط اجتماعی شده جهان را به یک دهکده کوچک مبدل ساخته است به گونهای که اخبار و اطلاعات در کوتاهترین زمان ممکن در بین مردم و بدل می گردد
دکتر صالحی گفت: روابط عمومی به عنوان اصلی ترین حلقه ارتباط بین مدیران و مردم است است که مسئولیت خطیری در ایجاد ارتباط دوسویه بین مدیران و مخاطبان شرکت های برق را دارند به همین دلیل توجه ویژه به روابط عمومی به عنوان مجموعه که میتواند به صورت هدفمند و برنامهریزی شده و سنجیده در جهت حفظ و گسترش تعامل و تفاهم مدیران با مردم اقدام کند بسیار حائز اهمیت است.
در پایان با اهداء گل و لوح تقدیر از زحمتکشان فعال در عرصه روابط عمومی شرکت تقدیر و قدر دانی بعمل آمد.
نظر دهید