تأکید نماینده استان لرستان در مجلس خبرگان رهبری بر ضرورت مدیریت مصرف انرژی و نقش حیاتی شبکه برق
تأکید نماینده استان لرستان در مجلس خبرگان رهبری بر ضرورت مدیریت مصرف انرژی و نقش حیاتی شبکه برق
در راستای تقویت تعاملات اجتماعی و تبیین اهمیت پایداری شبکه برق، حضرت آیت الله مبلغی، نماینده محترم مردم استان لرستان در مجلس خبرگان رهبری، با حضور در شرکت توزیع نیروی برق استان لرستان، بر اهمیت استراتژیک تأمین انرژی و ضرورت مدیریت هوشمندانه مصرف تأکید کرد.
به گزارش دفتر روابط عمومی شرکت توزیع برق لرستان، در این دیدار که با حضور معاونین ومدیران شرکت برگزار شد، حضرت آیت الله مبلغی با اشاره به نقش کلیدی برق در پیشرفتهای اقتصادی و رفاه اجتماعی،وهمچنین اشاره به آیات قرآنی اظهار داشت: «انرژی برق، یکی از ستونهای اصلی امنیت و توسعه کشور است. مدیریت مصرف، نه تنها یک اقدام اقتصادی، بلکه یک وظیفه اجتماعی و دینی برای حفظ منابع ملی و رعایت عدالت در توزیع نعمتهای الهی است.»
ایشان با تقدیر از تلاشهای بیدریغ کارکنان شرکت توزیع برق لرستان در راستای تأمین پایدار برق استان، خاطرنشان کردند: «همراهی مردم و مدیران با برنامههای مدیریت مصرف، ضامن پایداری شبکه و جلوگیری از بحران در ساعات پیک است. ما باید به گونهای رفتار کنیم که این سرمایه ملی برای نسلهای آینده نیز محفوظ بماند.»
در پایان این دیدار،مهندس شیرزاد جمشیدی مدیرعامل شرکت توزیع برق لرستان ضمن ابراز خرسندی از حضور ایشان، از راهنماییها و توصیههای ارزشمند ایشان در راستای ترویج فرهنگ مدیریت مصرف قدردانی و تأکید کردند که شرکت همواره در مسیر اجرای سیاستهای ملی جهت حفظ پایداری شبکه، با تمام توان تلاش خواهد کرد.
نظر دهید