ارزیابی عملکرد معاونت بهره برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق استان لرستان
با حضور ارزیابان شرکت توانیر عملکرد واحدهای مختلف معاونت بهره برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق استان لرستان ارزیابی شد.
مهندس مهران امیری افزود: تیم منسجم شرکت توزیع برق استان از نظر عملکرد هیچگونه مشکلی ندارد و نقاط ضعف بسیار محدودی وجود دارد ،که رفع آنها فقط با همت و تلاش مجدانه همکاران و پرسنل زحمت کش شرکت میسر است تا بتوان به هدف متعالی افزایش میزان رضایتمندی آحاد مختلف مردم در سطح استان و در نهایت کل کشور رسید. درادامه مهندس عبدالرضا حسینی مهر معاونت بهره برداری و دیسپاچینگ شرکت بیان کرد: ارزیابی دوره ای فعالیت های بهره برداری شرکت توزیع برق استان لرستان توسط ارزیابان توانیر انجام گرفته است.
به گزارش دفتر روابط عمومی شرکت توزیع برق لرستان، مدیر عامل برق استان در این خصوص گفت: ارزیابی ها و ممیزی هایی که در سازمانها و ادارات صورت می پذیرد اهداف مشخصی را دنبال می کند ولی آنچه در اولویت قرار دارد رضایت حداکثری مشترکین از عملکرد و اقدامات شرکت توزیع برق استان می باشد.
مهندس مهران امیری افزود: با کاهش خاموشی ها ،کاهش تلفات، ارائه خدمات پس از فروش، تحویل انرژی مطمئن و پایدار افزایش ضریب اطمینان شبکه ها، تعمیرات دورهای و بازدیدهای میدانی از تاسیسات، میتوانیم حقانیت خدمت رسانی به مردم را اثبات نماییم.
وی با اشاره به اهمیت ارزیابی ها، بیان داشت: اینگونه برنامههای مشخص، ما را در مسیر شناخت نقاط ضعف و بهبود نقاط قوت قرار می دهد .
مدیرعامل شرکت توزیع برق لرستان تصریح کرد: ماهیچ گونه ادعایی نداریم که بدون ضعف هستیم و هیچ سازمانی نمیتواند چنین ادعایی داشته باشد ولی میتوانیم با جدیت در کارها و مضاعف نمودن توان نیروهای اجرایی، بهترین خدمت رسانی را داشته باشیم.
مهندس مهران امیری افزود: تیم منسجم شرکت توزیع برق استان از نظر عملکرد هیچگونه مشکلی ندارد و نقاط ضعف بسیار محدودی وجود دارد ،که رفع آنها فقط با همت و تلاش مجدانه همکاران و پرسنل زحمت کش شرکت میسر است تا بتوان به هدف متعالی افزایش میزان رضایتمندی آحاد مختلف مردم در سطح استان و در نهایت کل کشور رسید.
درادامه مهندس عبدالرضا حسینی مهر معاونت بهره برداری و دیسپاچینگ شرکت بیان کرد: ارزیابی دوره ای فعالیت های بهره برداری شرکت توزیع برق استان لرستان توسط ارزیابان توانیر انجام گرفته است.
وی افزود: در این ارزیابی که به مدت دو روز و در تاریخ های 16و17 اردیبهشت برگزار گردید کلیه برنامه ها ، اقدامات و دستاوردهای حاصل شده در حوزه فعالیت های بهره برداری مورد ارزیابی قرار گرفت و از مدیریت های توزیع برق خرم آباد 2 و بروجرد 1 بصورت میدانی بازدید و ارزیابی بعمل آمد که بر اساس نظر ارزیابان رشد عملکردی محسوسی در فعالیتهای بهره برداری مشاهده میشود و طی دو سال گذشته شاخص های عملکرد، بهبود خوبی داشته اند لیکن زیرساختهای شبکه نیاز به نوسازی دارند.
لازم به ذکر است پس از اینکه کلیه شرکت های توزیع سراسر کشور ارزیابی شوند نتایج ارزیابی اعلام و نقاط قوت و بهبود ابلاغ می گردد.
نظر دهید